piątek, 13 kwietnia 2012

koniec z blogiem

5 miesięcy później ***Cam***
Dzisiaj jest ślub Cher i Nialla , Liama i Ros oraz Zayna i Marty.Od kiedy poznałam One Direction moje życie zmieniło się nie do poznania.Jestem szczęśliwą żoną a za niedługo mamą.

Ros
-Tak
-Możecie się pocałować
Jestem najszczęśliwszą kobietą na świecie

Marta
Dziś zostałam żoną Zayna i mamą Michaela.Marta Malik brzmi pięknie

Cher
Od dziś wszyscy jesteśmy jedną wielką rodziną

**************************
Mam dla Was 2 wiadomość dobrą i złą
Zła to to koniec ich przygód.Mało było rozdziałów bo śpieszyłyśmy się z wszystkim niepotrzebnie.Ciężko jest przestać pisać tego bloga.Dziękujemy wszystkim którzy czytali naszego bloga ;)
a dobra to to że Marta i Roksana postanowiły założyć nowego bloga z opowiadaniami ;)
http://onedirectionbigstory.blogspot.com/  <----- to jest ten blog.
Oczywiście zapraszam na niego bardzo gorąco !!
Jeżeli macie pytania lub coś to twittery
Roksana: RoksanaMalikx
Marta : MartaStylesx

Dzięki wszystkim i wchodźcie na tego innego bloga.;)

Paaa xxxx <333

L , R , M xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz