sobota, 7 kwietnia 2012

Rozdział 26

4 dni później***oczami Nialla***
Dzisiaj wylatuje Ros z Liamem do Los Angeles.Jadę z nimi na lotnisko bo robię niespodziankę Cher i lecę do niej bo nie umiem wytrzymać.Cam i Harry są w Holandii , El i Lou z małym Harrym są w Hiszpanii, Zayn zabrał Martę i Michaela do Włoch.Każdy poleciał gdzieś to ja też.

***Oczami Ros**6 h później***
Jesteśmy już na lotnisku.O matko ile fanów.Każdy chce zdjęcie z nami.Kochamy naszych fanów i pozujemy.Mam nadzieje że tak nie będzie wyglądał nasz miesiąc.Pojechaliśmy do naszego małego domku.Kilka kroków od plaży, duża brama przez którą nic nie widać.Coś idealnego.
-Co robimy ?
-Może pooglądamy Dineya i coś zjemy ?
-Jestem za.
-Toy Stoy a ja zamówię chińszczyznę.
-Okej.
Chwilę później siedzieliśmy i oglądaliśmy kolekcję Liama Toy Story.
-Nie umiesz jeść pałeczkami ? Hahahahahaha
-Liam to nie śmieszne.
-Przepraszam.
Siedzieliśmy a ja sms-owałam z Demi Lovato która chce nas odwiedzić.

***Oczami Zayna***
Leże na plaży we Włoszech z dwójką najważniejszych dla mnie osób.Ja się opalam a Marta kąpie się w morzu z Mikiem.
-Marta mam do Ciebie bardzo ważne pytanie.
-Tak ?
-Wyjedziesz za mnie ? Po Miley myślałem że nigdy nie znajdę sobie kobiety.A teraz wiem że chcę żebyś była ze mną na zawsze i chcę żebyś została nową mamą Mikiego.
-Zayn..Oczywiście że tak.-popłakała się.Jestem zaręczony, i taki szczęśliwy.

***Oczami Lou***
-Hej El.Witaj mały szkrabie.
-Lou nareszcie jesteś myślałam że nie wytrzymam.
-Ja też.
Pojechaliśmy do domu.Bawiłem się z Harrym.Dałem mu tyle zabawek że nie wiem.El oczywiście też.Kocham ich najbardziej na świecie.

***Oczami Harrego***
-Harry gdzie jedziemy ? I po co kazałeś mi ubrać sukienkę ?
-Zobaczysz
Dojechaliśmy po 30 minutach do budynku.
-Chodź .
-Harry co to za miejsce.
-W tym miejscu weźmiemy teraz ślub, tylko my dwoje.Taki nasz mały sekret.
-CO ?
-Kocham Cię.Chodź
Weszliśmy do sali w której odbył się nasz malutki ślub.Potem pojechaliśmy do naszego pokoju i oczywiście noc poślubna.
***
L xxx
http://build-lego-house.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz