środa, 4 kwietnia 2012

Rozdział 20

***Miesiąc później***Oczami Miley***
Julia wyleciała.Trochę nam smutno.Mały Harry dzieciak El i Lou jest przeeeeesłodki.Ostatnio coś niedobrze mi.Miesiączka mi się spóźnia.Poszłam do apteki.Kupiłam test ciążowy.Tylko nie too..Nie teraz.
-Mamo..
-Tak ?
-Jestem w ciąży.Co mam zrobić ?
-Jak to w ciąży.
-Co ? Moja córka w ciąży.
Tylko nie too...
-Tato..no ..yyy.
-Miley niestety musisz się wyprowadzić.Była mowa.Będziesz w ciąży.Żegnamy Cię.
-Tatoo..
-Idź się spakować.Zabieraj wszystkie swoje rzeczy i żegnam.
-Mamoo...
-Nic nie mogę na to poradzić.
Pobiegłam do pokoju z płaczem.Płakałam i byłam wkurwiona.Po 30 minutach zabrałam wszystkie swoje rzeczy.Pożegnałam się z mamą.Pojechałam do Zayna.Był w domu.Sam.Otworzył drzwi.Zobaczył mnie zapłakaną.
-Co jest.Wchodź.
-Rodzice mnie z domu wyrzucili.
-Co ? Dlaczego ?
-Bo jestem w ciąży.
-Ze mną ?
-No a z kim..
-Miley.To świetnie.Kupimy mieszkanie.
-Co ?
-Kupie nam mieszkanie.Zamieszkamy nie daleko.Zgoda.Tylko nie płacz.
-Dobrze...Tak bardzo Cię kocham.
-Chodź  wszystkie swoje walizki przyniesiemy do mojego pokoju.
-Yhym

*Oczami Dan***
Przyszłam do Cam bo miałam jej coś ważnego do powiedzenia.
-Cam ..pamiętasz tego chłopaka który do mnie zarywał .
-No.Drake ?
-Tak.Przespałam się z nim
Cam popatrzała się na drzwi w których stał Liam z Harrym.
-Liam..ja..
-Danielle Peazer od dzisiaj oficjalnie nie jesteśmy razem
-Liam zaczekaj..
-Nie.Zdradziłaś mnie, jak kolejna dziewczyna..Nie chcę Cie widzieć !
-Cam lepiej będzie jak sobie pójdę.
-Okej.Pa
Co ja zrobiłam.Ale chyba miałam go już dość bo jak powiedział że to koniec.Ulżyło mi...

***Oczami Harrego***

-Stary tak mi przykro.
-Mi też.
-Liam chodź się do mnie przytulić.
-Dzięki Cam
Nie jestem zazdrosny.Rozumiem że Liam jest załamany i musi się do kogoś przytulić.Pojechaliśmy do nas do domu.Załamany poszedł do pokoju.Powiedzieliśmy co się wydarzyło.Potem Miley powiedziała że jest w ciąży.Pogratulowaliśmy jej i poszedłem z Camille do mojego pokoju.Poleżeliśmy chwilę , później dałem jej moją koszulkę i bokserki.Wykąpaliśmy się.Poszliśmy do łóżka i chyba po 10 minutach spaliśmy jak zabici ...
***
R xxx
I tak Danielle odeszła z życia Liama.Zapewne nie napiszemy już nic o niej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz