niedziela, 1 kwietnia 2012

Rozdział 18

***Tydzień później***Oczami Hazzy***
Skoro Cam ma żałobę to chyba nie poleci z nami na Kids Choice Awards.
-Przepraszam Cię Skarbie.Ale zrozum..
-Cam oczywiście że rozumiem...
Jutro wylatuję do Stanów.Bez Camille.Będę za nią tęsknił..

***2 dni później***Oczami Cam***
-Wywiad z 1D zaraz leci...-powiedziała Dan
-Wiem..włącz
Wywiad:
-Harry ostatnio widziano Cię z Twoją dziewczyną Camille w Polsce.Widać było po niej że jest załamana.Chodzą plotki że nie będzie Ci towarzyszyć na Kids Choice Awards.Czy to prawda ?
-Camille straciła kogoś bardzo bliskiego.Niestety nie będzie ze mną na Kids Choice Awards.Rozumiem to w 100%, ale bardzo chciałbym żeby osoba którą kocham najmocniej na świecie była ze mną w tym dniu.Camille jestem z Tobą i bardzo Cię kocham..
-Chłopaki a reszta dziewczyn będzie ?
-Tak.-opowiedzieli chórem..
-Camille skarbie posłuchaj mnie...-usłyszałam głos mamy która stała zaraz za mną-leć z dziewczynami do Stanów.Bądź z Harrym w tym ważnym dla niego dniu..On z Tobą był na pogrzebie.Pamiętasz jak dziadek zmarł ? Babcia chodziła i się z niego śmiała jakim to nie był z niego człowiek.Pewnie teraz chce żebyśmy się z niej śmiali..Leć do niego.
-Mamo.Nie mogę..Zrozum...

***Oczami Zayna***
-No chłopaki laski do nas zawitają...-powiedziałem.
-Oprócz Cam..
-Harry masz mnie..-powiedział Lou...
-Idą..
-Danielle Skarbie..
-Liam.
Wszyscy się z każdym obmacywał tylko Harry patrzył czy Cam nie wyjdzie.
-Harry Camille bardzo Cię przeprasza ale naprawdę nie mogła...-przytuliła go El i Miley..

***Oczami Harrego***
Niestety...
-Chodź-chwyciła mnie Danielle.Poczułem wibracje w moim telefonie.To Cam.
-Hej Skarbie.Dziewczyny już są ?
-Tak..
-Przepraszam..ale odwróć się mam dla Ciebie niespodziankę..
-Co ?
Odwróciłem się a tam stała Camille.Moja dziewczyna.Przyleciała.Od razu do niej pobiegłem.
-Jesteś.
-Oczywiście że tak.-pocałowaliśmy się.Przytuliłem ją i poszliśmy do auta.Byłem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie..


***Gala Kids Choice Awards***Oczami Miley***
-A nagrodę zdobywają One Direction.
Biłyśmy brawa jak głupie.Niestety nie siedziałyśmy z chłopakami.Ale gala już się kończyła.Jeszcze występ One Direction..
-Chcielibyśmy podziękować naszym ślicznym dziewczyną Eleanor Danielle Camille Julii i Miley które zawsze są z nami i tak jest dzisiejszego dnia..-powiedział Niall
Chłopaki podali statuetkę i dostali mikrofon.Zaśpiewali ''What Makes You Beautiful ''.Zaczęli śpiewać już końcówkę kiedy oblali ich zielonym glutem.Chłopaki się z tego śmiali ale dokończyli piosenkę.Po występie podeszli do nas i każdy chłopak przytulił swoją dziewczynę..

***Oczami Julii ***
Niall powiedział że jestem jego dziewczyną..Niestety nie jestem nią od 6 miesięcy.Ale nie oznajmiliśmy tego.Uzgodniliśmy że powiemy po mojej przeprowadzce do Californi... Szkoda..ale cóż się mówi..

R xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz