czwartek, 5 kwietnia 2012

Rozdział 24

***3 miesiące poźniej***Oczami Ros***
Mam za sobą 3 nagrane odcinki.Dzisiaj jadę nagrywać muzykę od innych odcinków.Marta została moją menadżerką.Po 3 godzinach wyszłam ze studia i pojechałam do Zayna i małego Michaela.Liama nie ma bo pojechał na zakupy.A ja nie mam co robić wiec odwiedzę chłopaków.
-I jak tam Zayn ?
-Fajnie.Emm to pewnie głupio zabrzmi ale czy nie podała byś mi numeru Marty ?
-Mojej przyjaciółki ?
-No wiesz...ładna jest.
-Ohh Zayn.
-Ale wiesz, nadal kocham Miley ale w Marcie coś podobało mi się że poczułem to samo uczucie kiedy poznałem Miley.No wiesz..
-Jasne wiem..Zapisuj.
-Dzięki.
-Ale to moja menadżerka więc nie odciągaj jej od pracy.
-Wiem wiem .
Cieszę się ze Zayn w końcu się z kimś umówi.A Marta też wyjdzie bo odkąd mieszka w Londynie nigdzie nie wyszła z chłopakiem.Chwilę później przyjechali wszyscy.Dzisiaj ma urodziny mały Harry i Liam.Liamowi kupiłam duuuużo słodyczy, wywołałam chyba z 20 naszych zdjęć , kilka bluzek.Nie miałam bladego pojęcia co mu kupić.Ok 22 zaczęła się mała impreza : Cam El Harry Zayn Lou Niall Cher Olly Ed ja i Marta.Jutro idę z rodziną Liama na kolację.Nie boję się.
-Ros mam dla Ciebie ważną propozycję.
-Marta teraz ?
-To ważne.Steven Spielberg chce żebyś zagrała rolę Lilly w Terra Nova.
-Co ?
-Aaa i jeszcze Quentin Tarantino chce żebyś zagrała w filmie z Johnnym Deppem i Megan Fox.
-Jasne że tak.W Glee mamy teraz przerwę więc w 100% tak.Ale się cieszę-przytuliłam Martę.Jest najlepszą menadżerką na świecie.

***Oczami Marty***
Zayn zaprosił mnie na randkę.Oczywiście idziemy z Michaelem.Jest słodki.
-Marta..to zabrzmi banalnie i prosto ale kocham Cię.
-Zayn...ja..
-Rozumiem jak nie będziesz chciała być ze mną...Mam dziecko...
-Bardzo chętnie zostanę zastępczą mamą Michaela.Też Cię kocham.
Pocałowaliśmy się.Jestem szczęśliwa.

***Oczami Zayna***
Całując się z Martą zobaczyłem Miley która się cieszy i mówi że jest ze mnie dumna.Znalazłem kobietę równie dobrą i wspaniałą jak Miley.Poszliśmy razem z Martą uspać małego Michaela.Powiedział do Marty mama.Ona się chyba wzruszyła bo kilka łez jej poleciało.Przytuliłem ją.Poszliśmy na spacer.Postanowiliśmy zamieszkać razem.Kupimy sobie apartament z 4 pokojami sypialnią , pokojem małego, i 2 pokoje do użytku jakiegoś, duży salon i duża łazienka.Widziałem taki apartament.Harry powiedział że pod nimi jest wolny apartament.Jutro jedziemy go obejrzeć i kupić.Chyba z chłopakami będziemy musieli sprzedać nasz stary wielki apartament.Będę mieszkał z Martą i Harrym z Cam.El i Lou już dawno nie mieszkają z nami.Niall kupił z Cher też apartament a Liam i Ros mają w planach.To dziwne jak przez te kilka lat nasze życie wywróciło się do góry nogami.Wszyscy mamy dziewczyny.El i Lou są małżeństwem, Niall z Cher i Cam z Harrym są już zaręczeni.Tylko ja i Liam jeszcze nie poprosiliśmy nasze dziewczyny o rękę.Chociaż Liam ma to chyba w planach bo pojechał z Cam do jubilera.Chyba będę musiał zrobić to samo tylko jestem z Martą od kilku godzin.

R xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz